Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Personalizovat Přijmout všechny cookies
Přijmout zvolené cookies

Azerbaycan Mostbet online casino

Mostbet

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Objednávka

Kupní smlouva, na jejímž základě je realizovaný prodej zboží, prodávajícímu kupujícímu vzniká na základě závazného potvrzení objednávky, a to prostřednictvím e-shopu, e-mailem distr@tiscali.cz, faxem nebo telefonicky 519 511 365.

2. Storno objednávky

Storno objednávky ze strany kupujícího
Kupující má právo stornovat objednávku resp. upravit její část bez udání důvodů do 48 hodin od odeslání objednávky, e-mailem na distr@tiscali.cz, telefonicky na tel. č. 519 511 365.

4. Dodací podmínky

Dodávky předmětů plnění (objednaného zboží ) budou podle dostupnosti produktů a pracovních možností prodávajícího realizované v co nejkratším termínu. Pokud je zboží skladem, je dodáno do 5 dnů. Není-li skladem, bude termín dodání do 14 dnů. Nábytek se většinou vyrábí na až po objednání a lhůta dodání je cca 6 týdnů. Doba dodání je vždy orientační. Nedodané zboží evidujeme až do úplného vykrytí objednávky.

5. Doprava zboží

objednané zboží zasíláme Českou poštou, popř. spediční službou (rozměrnější balíky), nebo vlastní dopravou.

Cena dopravy – školská zařízení

Při objednávce do 1 499 Kč - 149 Kč

Při objednávce od 1 500 Kč - zdarma

6. Ceny zboží a platební podmínky

Ceny zboží jsou uváděny včetně DPH, slevy a bonusy u registrovaných zákazníku dle ujednaných podmínek.

Školská zařízení a státní organizace - zboží dodáváme na fakturu se splatností 14 dnů. Faktura je dodaná se zbožím.

7. Zodpovědnost za závady zboží a záruka

Při dodávce objednaného zboží Českou poštou nebo spediční společností je zapotřebí zboží řádně zkontrolovat, jestli není poškozené. Při zjištění jakéhokoliv poškození je nutné toto reklamovat do 24 hod. od dodání na pobočce České pošty, která Vám zboží dodala ( pokud vám byla zásilka doručena poštou, za dopravu zboží zodpovídá Česká pošta), v případě, že Vám zásilku doručila spediční společnost, je zapotřebí ihned při převzetí sepsat reklamaci s přepravcem a ponechat si kopii reklamace. Do 3 dnů je zapotřebí oznámit vzniklou událost naší společnosti, jinak považujeme zásilku za doručenou v pořádku.
Záruční reklamace je taková reklamace, u které je zjevné, že k poškození nedošlo nesprávným a neúměrným zacházením, čímž se rozumí: použití výrobku k jiným účelům než pro které je určený, působením na výrobek nadměrnou silou, nesprávnou údržbou výrobku, nesprávnou manipulací s výrobkem.

8. Ochrana osobních dat

Respektujeme vaše soukromí. Abychom Vám mohli nabídnout hodnotné služby, potřebujeme znát některé Vaše osobní data. Tato data chráníme před zneužitím a zaručujeme Vám, že nikdy neposkytneme třetímu subjektu Vaše kontaktní informace a údaje o Vašich nákupech.
Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromážděním a používáním informací o Vás a Vašich nákupech za výše stanovených podmínek. Registrací zákazníka, žadatele o novinky, účastníka ankety a dalších jiných forem registrace, automaticky souhlasíte, že můžete být informováni o novinkách v našem internetovém obchodě emailem anebo telefonicky. Pokud si nebudete přát tyto informace, máte možnost kdykoliv jejich zasílaní ukončit podle postupu uvedeného v každé zaslané zprávě.

Náš internetový obchod si vyhrazuje právo odstoupit od záruky bezpečnosti v případě napadení serveru neznámým pachatelem (hackerem). Jenom v takovém případě neplatí výše uvedená pravidla manipulace s údaji.